Permalänk Svar från Anna Kelly hos 19 Maj 2010 på 13.19
Permalänk Svar från Gail Watt hos 19 Maj 2010 på 13.54 E-delegationen är ju i startgroparna för att lansera forum för erfarenhetsutbyte väl. Eva?? !! Det vore väl naturligt och bara bra på alla sätt att flytta nätverket dit, vi når flera osv. Det enda är att e-del då måste acceptera att det har deltagare som är utanför offentlig sektor (konsulter och studenter och intresserade privatpersoner!!!). Men det vore väl synd om en så bra nätverksgrund skulle få falla på formsaker ;-)
Det finns nog hur många som helst som skulle vilja gå in och sponsra nätverket men jag håller med dig Erik att det inte blir samma sak. Senaste veckorna har jag fått 3 propåer från folk som funderat på att starta upp egna nätverk. Utifrån egna behov eller som konsultidé.
Mvh
Anna
Permalänk Svar från Erik Sellström hos 19 Maj 2010 på 13.55
Permalänk Svar från Anna Toss hos 19 Maj 2010 på 14.25
Permalänk Svar från Linus de Petris hos 20 Maj 2010 på 7.35
Permalänk Svar från Erik Sellström hos 9 Augusti 2010 på 13.43
Permalänk Svar från Eva Sartorius hos 9 Augusti 2010 på 13.55
Permalänk Svar från Erik Sellström hos 9 Augusti 2010 på 13.59 Hej alla,
Efter lite funderande på regelverk, strategi, etc. har E-delegationen som en slags pilot startat ett helt öppet systerforum på http://edelegationen.ning.com/. Där har vi lagt ut några utkast till vägledningar för synpunkter.
Jag fortsätter som deltagare här också, i den något grå zonen mellan tjänsteman och privatperson. :-)
Hälsar Eva
Välkommen till
Digitala staten
Registrera dig
eller Logga In
© 2012 Created by Erik Sellström.
Drivs med tekniken bakom
.